Ändringar ...


Heii , nu ligger jag i sängen är typ skit pigg?;o hah, aja jag har ju typ ingen meny eller nått.. men asså menyn låg ju typ under inläggen och orkade inte hålla på och fixa de så tog bort den haha(; Men bliv väll ganska bra ändå hehe heh har ju ändå typ en meny här över? Men iallafall så kanske jag ska på börja rida igen på torsdag! :D har ju brutit armen så har inte kunnat rida på mer än en månad :( Men nu kanske jag kan få börja rida igen! Och den 18juli&1augusti ska vi ju åka till björbäcks ryttarförening och tävla :D första tävlingen med rosie & de e ju typ mindre än en månad kvar och har inte hunnit öva än ... och får ju inte galoppera och sånt nu för jag får ju inte dra i med handen ...men skit i de gör de iallafall ;) 
förra gången jag löshoppade henne , kom upp i 130cm ♥
Kamerautrustning; Canon eos 1000d
Fotograf; Miriam [En i stallet]
Redigering; Emma Ålstrtöm [Jag]
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback